tisdag

sofia: om man har ett lösenord till den kan man läsa.

tisdag i dag. solen lyser o de är 7 + i solen. tror ni våren på G?


teo sover (ovanligt *not*)
när han vaknar blir de något i magen o sen funderar vi på o ta oss ut. va inne hela dagen igår. måste till affären o hämta posten o köpa batterier till teos dammsugare.


beställde lite presenter igår. Tant Erica fyller på fredag så då blir de ditt. och på lördags ska vi till stockholm. beställde lite presenter ditt oxå. men skriver inte nu va de är då ja inte vet om Erica läser.
se om ja orkar följa med på lördag. just nu har ja ingen ork eller lust. sen sitta i bilen med illamående känner ja inte för. mår illa konstant just nu.

kolla vidare på nätet o se om man hittar något roligt =)

Kommentarer
Postat av: Louise,mamma till Alva

Jaså vill han, de blr ju mer och mer medvetna om allt. Kanske inte heller få natta henne längre :O

Blir mysigt för dem ju.



Usch förstår att hjärtat sätter sig i halsgropen, att sätta i halsen lär väl alla små barnsföräldrar vara med om tyvärr :(

Livrädd...

2010-03-02 @ 09:33:02
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: stine

är du gravid???????????

2010-03-02 @ 10:15:43
Postat av: Sandra

sv; man kan göra så på blogg. det är bara att du gör en till med samma design och allting fast den är lösenordsskyddad! :)



Jag har en "tråkig" sak och berätta. Jag ska stänga ner min blogg. känner att jag inte vill ha kvar den för att ointressanta människor ska kunna titta på den. och så känner jag att jag skriver inte tillräckligt mycket för att ha den. men jag finns kvar på bilddagboken och facebook! :)



Kramar!

2010-03-02 @ 10:47:16
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0