välkommen 1 mars =)

ringer massa samtal. hatar när folk inte svarar =)
första samtalet svara dem att dem inte va inne. skulle va tillbaka 9.15 ringde igen för 5 min sedan  o de är bara upptaget. morr
2:a samtalet gick fort o dem ringde snabbt tillbaka.
3:dje samtalet ja ska ringa ser ja inte fram emot.  alla mina mammadagar är helt plötsligt slut den 26 mars?
på nätet när ja kollar ska ja ha många dagar kvar. skulle ha 2 dagar kvar om ja tog mars ut men inte enligt dem när dem skickar brev =(

teo sover just nu. somnade runt 20 tiden igår o sov till halv 8 imorse. somnade strax vid 9 när vi kollade på tv.

ringa mamma nu o tjattra lite, återkommer ikväll kanske.

Kommentarer
Postat av: stine

det där med mammadagarna hände mig också i januari.. fick inga pengar, vadå tänkte jag, jag ska ju ah massor dagar kvar, men då hade de slarvat bort pappret om att jag skulle ta över chris 180 dagar.. suck.. alltid är det något.

2010-03-01 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0