fredag ;)

fredag idag.....jippi ;)
ledig tillsammans med min man. eller lediga blir man inte. han har alltid något på G som ska göras. Denna helg blir de säkert inte mycket tid tillsammans. Jannes bil måste bytas brommsar på för o kunna ombesiktas nästa vecka. min bil måste han fixa abs brommsarna, handbrommsen, byta till dem nya sommardäcken för den ska in på besiktning den 18 Maj. usch o fy. hatar allt som har med bilar o göra. inte nog me de så är de JAG som åker på o besikta den. men som tur är har ja min privatchaffis som följer med som sällskap. om hon nu inte jobbar. vilket vi inte hoppas hon gör ;)

teo ligger i vagnen o ska sova lite. ja ska strax hoppa (gå/kliva in) in i duschen. lilleman ska bara somna. sen ska ja skriva in lite viktiga tider i nya almenackan som kommit. sen blir de lunch med teo när han vaknar o sen blir de massa bus ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, så himla sött då dom sover så :) Den blå gungan är faktiskt efter Viggos storkusin, så den är väl runt 12år gammal, vet inte var den är köpt, men har för mig jag såg nån liknande nånstans? Undra vart det var.. Hum.. Den är iaf jätteroligt och bra! Verkar hålla länge dessutom, för den är fortfarande hel och fin efter så många år :)

2010-05-07 @ 10:48:10
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0