gravidgöra?

läser på många gravid/mammabloggar om att dem bakar under graviditeten. är de ett sätt o förbereda sig inför de som kommer?
när ja väntade teo va ja jättesugen på o baka i slutet. nu har ja blivit supersugen på o baka. problemet är bara att ja inte vill äta kakorna ja bakat men de gör janne så gärna så ;)
men han gillar inte att ja köper bröd o lägger i frysen. men känner just nu för o baka massa bröd.


annars då?
precis sökt lite jobb. känner mer lugn på kvällen o få sitta i mörkret o fixa massa.
ska strax borsta tänderna o kolal på unga mödrar då ja spelar in de. går på tv lagom när ja håller på i köket o fixar.

imorgon blir de förskolan för teo. ja ska klippa gräset har ja lovat janne.

Kommentarer
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

jag är likadan. i början av graviditeten bakade jag enhel del. bullar, kakor, bröd, pajer, m.m =) men nu har det varit lite lugnt på den fronten..



men så började jag (redan) känna för några dagar sen att man kanske skulle börja göra storkok o baka å frysa in så man lätt kan ta fram å värma sen när bebisen kommit =) men det får vänta lite, är ju ingen brådksa direkt hehe..

2010-05-11 @ 16:12:51
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: caroline

Sista typ 5-7 veckorna med Loke bakade jag typ 3 ggr i veckan.... och så frågar jag mig varför jag har 8 kilo kvar?? HAHAHAHA

2010-05-13 @ 12:10:58
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0