lördag

känns inte som lördag idag. janne va ju ledig i torsdag men va iväg på annat men då kändes de som lördag.

just nu sover teo o ja sitter här. men slingfärg i håret. se va de blir utav de.
senare när pluttis vaknat blir de lunch o på klädning för färd inåt norrköping. Nellie fyller 5 år i morgon. helt sjukt hur fort tiden har gått. tyckte de va nyss mamma ringde o talade om att syster låg på bb. men de är 5 år sedan.  snart sitter man där själv ;)


imorgon blir de lugnt, hoppas ja men janne kommer säkert bosätta sig i garaget. just nu arbetar han med volvon inför besiktningen på tisdag. hoppas kunna besikta caddyn i veckan oxå. om han får den o gå.....skitbilar ;)
får ta cykeln i fortsätningen....heheh
 bara ett problem. teo har ingen cykelsadel på min cykel. men de ska de bli ändring på snart. när mina pengar kommer in blir de en ny cykel till mig, en cykelsadel (eller va de nu heter) till teo. sen ská han få en annan säng. just nu sover han i spjälsängen. har tagit bort ena sidan på den så han kan gå i o ur själv. men snart dax o börja bädda den till lillebror/lillesyster.


Kommentarer
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

sv: mm hoppas jag får igenom ett ks... men du har väl egentligen anledning till ett snitt tycker jag, blev inte du akutsnittad sist? då är det ju helt förståligt att du är orolig inför förlossningen denna gång.



stå på dig! va benhård med vad du vill, låt dig inte övertalas. som auroran själv sa till mig, så får de inte neka egentligen..men sen så ser väl läkaren till vad för orsaker man har o överväger, därför de ibland nekar en. men säg att det påverkar graviditeten, att du inte kan njuta fullt ut för du oroar dig så mkt...vad heter auroran du ska få träffa? henne jag fick prata med va toppen, förstod mig verkligen o det är inget snack om det mena hon på, jag ska få snitt tyckte hon..



hoppas hårfärgen blev bra! =)



maja sover också i spjälsäng fortfarande, vi tog bort ena sidan för ett par månader sen, men det var hon visst inte mogen för så hon får ha båda sidorna på ett tag till. det är tänkt hon ska få ny säng med, men ingen brådska än sålänge..bebisen ska få sova i vagga första tiden innan h*n får ta över majas spjälsäng =)

2010-05-15 @ 20:03:11
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0