lördag

lördagkväll. teo sover o janne är i garaget. fixar med caddyn då den ska besiktas i veckan som kommer. hoppas han kommer hem snart då klockan börjar bli lite.

ska strax stänga av tror ja o krypa ner i sängen. är ju en dag imorgon oxå o janne ska iväg redan kl. 5 på morgonen så vi blir ensamma :(

på fredag den 14 Maj va de en shoppingdag inplanerad i ullared....jippi ;)
*not*=(
då ja inte kan åka längre.....kan kan ja men de finns lite annat just nu som spelar roll. känns bara träligt då de ALLTID är ja som får ställa in de ja vill göra o har inplanerat :(
inte gjort något själv på 1 ½ år :(
bara få åka iväg o vara Anna. inte mamma Anna. men så är de o ha barn. teo komemr först. men denna gång ärde inte Teo som kommer imellan utan annat.
har man valt o skaffa barn så har man o då får man räkna med att man inte kan göra va man vill när man vill.
men skulle ALDRIG välja bort Teo. han är de bästa ja har<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Sv: Ja precis. Jag är himla nöjd med vår vagn, tyckte den såg så stor och otymplig ut först, men jag ångrade mig ganska snabbt :)



Jag, fick ta bort hela gallblåsan. Så först var det förlossning och sedan operation i stort sett. Jävligt rörigt och förbannat jobbigt att gå igenom, men nu är det som tur bra igen :) Magont kan nog göra vem som helst galen. Men har dem kollat det nu, med? Ifall du har några stenar?



Bor i Småland, Storebro. Mormor, morfar(BKK) och moster Mona bor i Tjällmo. Min bror kör med, så det blir en hel del tävlingar :)

2010-05-08 @ 22:00:35
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Denise- Emilias Mamma <3

ah jag vill ju ha tvärtom, så jag ser den nyfödda, men så att Emilia ändå kan se ut.. jag har hittat en fin o enkel som vi funderar på.. men det är som sagt dyr :/ den kostar ungefär 5500, o eftersom min kille pluggar, o jag får bara mammapennigen så är det kanska mycket pengar :/ tyvärr :(

2010-05-08 @ 22:30:33
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0