inte svårt o få dagen o gå

halv 1 lyfte ja över Thea  i vaggan. 10 min senare ville hon upp igen. 5 min senare kom Teo. + en man som snarkar hela natten. lagom när liten somnat igen va de dax o kliva ur sängen med Teo. så inte många timmar sömn inatt vart de.

tänkte sova när barnen gjorde de i dag. men dem passade på o sov olika tider:(

Teo o ja kröp ner under täcket i soffan o kollade på hans traktorfilm. kort efter vaknade Thea o ville äta. sen hamnade hon i bärselen undertiden Teo o ja åt frukost. sen hamnade hon i sin säng. teo o ja borsta tänderna o klädde på oss. förberede för lunch till oss o sen middagen till kvällen. sen somnade teo o thea vaknade o ville äta.

efter amning o lunch begav vi oss ut i 1 ½ timme. sen ville skrutt in o ammas igen.

nyss kom janne hem så nu ligger han o teo i badet o den lilla sitter på mitt bröst i bärselen.
'blir en snabbdusch för mig när grabbarna är klara o sen blir de mat. kyckling,ris o currysås *mums*
sen blir de soffmys ;)


nu ska ja ringa min mamma. ev  blir de ullared för janne o mig på måndag ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul med ullared blir det att köpa massa julklappar då?

2010-11-18 @ 19:04:35
URL: http://hannasblogg82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0