måndag

dåligt med bilder just nu men lovar att bättra mig. brukar passa på när teo sover på dagen o kolla mail o lite så eller på kvällen mellan amningarna när teo somnat. sitter med datorn i vardagsrummet o kameran ligger i sovrummet så blir inte att ja orkar gå efter kameran. men måste bli bättre på de. finns riktigt roliga bilder på teo från ca 2 veckor sedan när vi lekte med efterrätten ;)


idag har vi inte gjort så mycket. tog oss en mysdag. teo o ja går fortfarande i pyjamas. frågade teo o han ville ha kläder på sig men ville ha pyjamas på sig. igår va förta gången han kom o sa att han ville ha pyjamasen på sig. o sen sova.

Teo ligger just nu o sover. har försökt få honom o sova sedan 11 tiden. till slut somnade han sittandes i soffan.
feber o låter som en kråka som ska hosta upp sina lungor när som. tycker så synd om min lilla prins=(

Thea ligger bredvid  mig i soffan o sover. väntar på att min man ska komma hem men de dröjer säkert 1 ½ timme till. minst.

känns som ja inte har så mycket o skriva om just nu så återkommer när ja har något intressant o skriva.

imorse plockade teo o ja fram alla 62/68 kläder efter honom.  Thea är så lång i överkroppen så bodys i 56 börjar bli små. likaså pyjamas. så de plockade vi fram. men byxor i 56 är fortfarande för stora. lite tråkigt när de är så. har många kläder som är byxa tröja. byxorna för stora o tröjan för liten. men så är de. hälften av alla kläder som ligger i hennes byrå har hon inte ens använt=(
så nu vet ja inte va ja ska göra med alla kläder. janne vill ju inte ha fler barn.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Hej och tack så mkt :) Ja, visst kan jag snygga till din blogg lite :) Vore bara kul... Förstår om du lessnat, du har ju haft den här designen länge nu :) Och klart ska lilltjejen få vara med <3



Lägg gärna till mig på msn (min mejl som syns), så kan vi höras mer där. Du får skicka bilder så börjar jag direkt då jag får tid :)

2010-11-22 @ 15:39:19
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: My

Det är bara att spara kläderna i alla fall. Så tar man fram dem om ett par år och visar dem för männen, tror nog allt dem blir lite sugna då :)

2010-11-24 @ 07:44:09
URL: http://mysenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0