födda barn

jaa, de trodde ja allvarligt att vi skulle göra inatt.

först va vi i linköping hela dagen o kolalde in farbror jimmy som satt i juryn för östgöta kocken.
vart massa gående o på väg till bilen hade ja massa onda förvärkar med en del så pass att de knöt sig i hela magen så ja va tvungen o böja mig framåt. väl hemma somnade ja o teo gott i sängen nästan 2½ timme =)
lyckades somna trotts j***a ont i foggarna o i bäckenet. men låg på något konstigt sätt så kunde knappt ta mig ur sängen sen=(

efter sovstund o lite mat i magen begav vi oss till kaxebacken.
lite mat var tde där o massa prat o lek för barnen. teo va de full rulle på =)
inte still 1 minut ens ;)

kom hem 22:45 ca o teo somnade på 2 röda.
ja snabbkollade nätet o kröp i säng oxå. men kunde fasen inte somna.
akut illamående vart ja så de kändes att de skulle komma när som o jätteont i magen. vandrade runt lite i huset, provade o gå på toaletten o sen la mig igen. men inget hjälpte. så mellan 00:30 - 01:30 låg ja i badet o försökte koppla av. magen förde ett riktigt oljud o bebis rörde sig något grymt.
tog 2 magtabletter o la mig igen o försökte somna.  kändes som ja börjad sippra vatten ett tag så upp igen o kolla. sen somnade ja runt strax efter 2 tiden.  kvart i 2 kom teo o sen somnade han om igen direkt o sov till strax efetr 9 imorse =)
då va ja glad att han sov så länge med tanke på natten.


idag har ja oxå haft massa onda förvärkar o en del så pass att ja viker mig.
hade hoppats på en 10-10-10 bebis men icke då=)

nu ska ja strax krypa ner under täcket o försöka sova med dem onda förvärkarna.
imorgon ringer klockan då ja ska på ultraljud kl. 8 o sen på bm besök =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0