fredag

jaa, då va de tydligen fredag igen. fredagkväll till och med.

imorse o som dem senaste nätterna har ja vaknat strax efter 4 o inte kunnat somna om. sen har lillprinsen velat upp oxå.
imorse låg han visserligen kvar i sängen o kolalde tv med mig. så vilade gjorde vi lite grann i alla fall.
men skönast hade vart o kunna blunda o somna om. men de vågar ja inte när teo ligger vaken i sängen.

vid 10 tiden efter frukost, på klädning o pack av väskan begav vi oss till mamma/mormor där vi sedan åkte vidare mot norrköping o söderköping.

isöderköping vart de påhälsning hos min farmor o farfar. då min farfar fyller år idag.
sen vidare in till norrköping där vi tog maxihuset. handlade lite mat o kollade runt lite. vinterskor till teo inhandlades. matchar han overallen ;)

när vi kom hem vart de matlagning. ja slapp för en gång skull =)
janne erbjöd sig o steka köttet o göra gratängen. så teo o ja lekte i hans rum under tiden.
sen va planeringen att ta en promenad men fick fruktansvärt ont i magen så magtabletterna fick plockas fram.

sen mös teo o ja ner oss i sängen så nu sover han.
ska strax göra de ja oxå tror ja. funderar på ett varmt bad först.

Kommentarer
Postat av: hanna

Ne vart inget på mc dolnas för de har inget jobb o erbjuda nu då vill inte ams släppa mig dit nu. Ungomdsgarantin måste man ju va utan pengar 90dagar om du inte påbörjar de du haft innan o åter upptar det inom 1 år. Massa bök med det. Men jag får ju pengar därifrån nu även med när jag jobbar bara halv tid med tidningarna.

2010-10-09 @ 04:48:24
URL: http://mammahannam.blogg.se/
Postat av: hanna

nae inga kläder har vi fått tillbax.. undra vem vet är som tar kläderna?

Hur har det gått för er i dag på ultraljudet?

kram

2010-10-11 @ 09:34:21
URL: http://hannasblogg82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0