fredag

går kväll efter maten begav vi oss till mamma/mormor o morfar för o hälsa på lite. Teo va inte alls på humör för något där utan somnade i sängen vid strax efter 7. så vid 19:45 åkte vi hemåt med ett sovandes barn i famnen.
väl hemma vaknade den lille men la honom i sin säng. sen låg han i sin säng i säkert över 20 min o bara kollade. sen kom han in till oss vid 21 o somnade bredvid janne ;)

han sov men vaknade o va halvledsen till o från. la mig vid 22 o han bara lägga mig så vaknade den lille o va jätteledsen=(
inget hjälpte som tröst. fick lite panodil o somnade till slut mellan oss.
kände då att detta skulle bli en rolig natt=(
mitt i allt hade ja hemska j****a förvärkar oxå=(
men vi somnade alla 3 till slut. trodde de skulle bli en vaken natt med den lille men han vaknade bara 3 ggr i natt o va ledsen o ville ha nappen. va jättetäppt i näsan så han tappade nappen hela tiden. sen vaknade han 2 minuter i 8 imorse =)
med en utvilad mamma och pappa. sen låg vi kvar i sängen till halv tio.
teo åt välling o lite panodil o sen kollade vi på barntv tills de va dax för frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0