Måndag och inte Tisdag

Trott flera ggr idag att de är Tisdag men de är bara Måndag.

dagen idag har spenderats hos mamma. teo o ja åkte ditt redan vid 6:45 imorse när janne ändå åkte till jobbet o teo va vaken.
sen har vi lekt,busat o vart till tandläkaren idag.
sovit skit för övrigt inatt. haft hemska jävla onda förvärkar + att ja fick gå upp o ta 2 magtabletter. illamående som satan hade ja oxå inatt.
sen när ja äntligen försöker somna om så snarkar janne så ja trodde ja skulle bli galen ;)
men några minuter vart de.
så när teo somnade strax efter 9 imorse somnade ja oxå i ca 2 timmar. när han vaknade tittade han bara på mig o sa.
- inte sova, nee
gulliga unge=)
hos tandläkaren gick de bra. information om tandborstning. sånt man redan vet.

när janne slutade vart de potatismos o falukorv i ugn hos mamma. hårklippning, dusch, diskning o fix inför natten på barnen.
teo somnade i bilen på väg hem o då tar de bara max 3 min med bil från mamma hem till oss.

nu ska ja kolla facebook o sen lägga mig ner i soffan med mannen. har hemska jävla onda förvärkar.
kväll, natt o morgon är värst. då har ja massa onda förvärkar=(

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

sv: mm femte kuren antibiotika är det nu :/ det är fortfarande inte helt bra, det varar o blöder lite från såret, men betydligt bättre än vad det varit och nu ser det ändå rätt fint ut iaf. och jag slipper gå till vc för omlägg nu med! :) hoppas det förblir så...



tack för visat intresse av min blogg ;) men jag är fortfarande lite tveksam till om ja ska fortsätta bloggandet...som sagt, det finns inte alltför mkt tid till den, inte lust heller. återstår att se framöver..



hur är allt med er? bra hoppas jag! ser att du klivit in i v.39 nu! :) inte alls långt kvar ju, spännande! hoppas lillan vill titta ut snart!

2010-10-19 @ 09:32:56
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0