dålig vana?

4 dagar igen som ja inte skrivit. börjar bli en dålig vana kanske med bloggen. just nu kanske de blir lite hoppit med inlägg. teo vill leka med sin mamma istället för o sitta vid datorn. brukar oftast göra de på kvällarna när han sover eller på dagarna när han sover.

vad har hänt sen sist då?
blivit med ny dator har vi ju =)
har en liten vit med miniskärm som ja inte riktigt gillat. janne tycker om den men ville ha snäppet större skärm bara. ja ville ha en vanlig bärbar men han hade tydligen sista ordet =)
farligt o släppa läs killarna i affärer...hehe
ionsdags hade vi varit på banken o bundit om våra lån på huset o skulle bara in på maxi en snabbis o handla. janne skulle BARA in på onoff o kolla lite.....men ut kom vi med en ny dator =)

perfekt tyckte han men inte lika roligt för mig som får betala =)
nee, precis så är de kanske inte. de är bådas pengar som hamnar på de kontot som pengarna tas ifrån. så båda betalar på datorn. ja fick åka till ullared istället om han fick en ny dator, vilket tror ni ja väljer. en tur till ullared eller inget =)

så ny dator till janne o en tur till ullared för mig.
men sen kom janne hem i torsdags med tråkigt besked så hela mitt liv rasade ihop. men har bestämt mig för o ta en tur till ullared iallafall. skulle ju ändå inte handla sååå jättemycket. mest julklappar o lite grejer som behövs inför bebis kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0