min prins

min prins vet hur man får sin mammas hjärta o hoppa ur kroppen.

ifredags när vi va hos mamma/mormor skulle teo ner till morfar i källaren. satte sig som vanligt i trappan o skulle ner. men då händer de. på något sätt faller han framlänges o rullar nerför :(
ser framför mig hur han rullar ner o slår i huvudet men på något sätt försöker han o stoppa fallet själv. glider på magen o sen sidan för o sedan landa i någon konstig ställning längst ner. jätteledsen vart både han o ja=(
men han vart nog mest rädd. tur han inte ramlade med huvudet förre. då de är cementgolv där nere.


Kommentarer
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Sv: Pizzabullar är farligt gott! Jag skulle nog kunna äta hur många som helst! :)



Fy, det låter läskigt.. Jag fasar för när Lucas ska börja resa sig osv.

2010-09-19 @ 11:47:05
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0