söndag

en riktigt slappdag har de varit idag för våran del. vaknade vid 2 tiden i natt/morse o hade satans ont på just ett ställe i ryggen. inte hela. men försökte på alla sätt o somna men de gick bara inte. till slut bestämde ja mig för o sätta mig i kontorsstolen o försöka slappna av. men de gick inte de heller. så slåg på datorn men bestämde mig för o ta ett bad o prova. men lagom då kom den lille i huset o ville att de skulle va morgon ;)

så idag är de en trött mamma i huset. somnade en 30 min med teo förut vid 9. vi började o skulle sy kuddfodral till soffan men teo va hur grinig som helst o de förstår ja. när man vart vaken sen strax innan 5 på morgonen.
men när han somnat så satte janne o ja fart i köket så 2 nya foddral vart de. lovar bilder senare ikväll på resultatet. ska ni få se hur duktig min man är ;)
han klippte,mätte o sydde. ja satt mest o nålade. super bra vart de iallafall.


en sväng till affären vart de sen för inhandling av lite mjölk. efter lunchen vart de o dra sig mot morfar. lite lek ute för den lille. mamma tittade mest på. känner mig svimfärdig i mellanåt så satt mest o kolalde på när teo lekte med maja.

nu sover den lille. ja har förberett middagen lite. lax i sås och potatis. väntar på mamma som kommer från jobbet snart så ja kan skalla potatis. hon handlar de på vägen hem. janne är med sin bror o fiskar. så han komemr väl hem till kvällen elelr något ;)


imorgon blir de förskolan för teo en stund. se hur länge vi blir kvar. dem tyckte inte ja skulle lämna teo o gå utan va med honom ett par timmar varje dag denan vecka. men tror inte de komemr blil några problem. när vi va o hälsade på efter att teo haft sommarlov i 6 veckor va de inga problem. han skulle inte med hem=)

neee, kolla till maten i ugnen o sen vänta på mamma. på återseende till kvällen med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0