Torsdag

redan torsdag. vart tar veckorna vägen?

halv 9 låg vi i sängen hela familjen. va sjukt trött igår kväll o kände mig inte helt 100 i kroppen. kanske dax o lyssna på bm o vila. men de finns ju så mycket hemma som ska fixas + att teo vill ha mammas uppmärksamhet. men från måndag är janne hemma nu så kanske ska passa på o vila o låta honom ta över lite.
tror nu han går med på de?

hela natten har vi sovit. den lille vaknade kl.6 när janne åkte mot Mjölby. vi gick upp o tvätta, vek tvätt o la in i garderoberna, dammsög, gjorde oss iordning, åt frukost o sen tog vi cykeln till förskolan. dax för förskolefoto idag. så snart ska ja iväg o hämta min prins så ska vi vidare o leka på öf.

när vi komemr hem blir de lunch o sen sova. sen blir de nog inte mycket mer. fixa middag tills janen komemr hem o massa bus med den lille prinsen <3

ihelgen är vi barnlediga.
vi åker på äventyr. hade tänkt o boka stuga i ullared o sen handla på gekås på lördag men de finns inte en enda stuga ledig =(
så vi åker på lördag morgon.
vi hade pratat om att åka första heögen i  oktober med mamma/mormor o ta med husvagnen men ev. så är dem upptagna då o janne vill inte/vågar inte låta mig åka då.

men på lördag stårde shopping på schemat ;)
suger massor i min shoppingtarm.

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till tre små huliganer :)

avis



vill ju också till ullared och shoppa loss på gekås! ;)



hoppas ni hittar massa fint! :)

2010-09-16 @ 11:22:54
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0