på väg hem till mig=)


denna har ja tittat på sååååå länge nu. o varje gång tycker ja den är lite väl dyr=(
fick för mig att titta in på tradera o va gör ja då....hittar en helt ny för under 50:- jippi
budgivningen startar o ja skriver lapp o lägger vid datorn + att ja skriver på handen att ja måste va med i slutet. kollar datorn runt halv 1 o bestämmer mig för att inte lägga något nytt bud förens vi närmar oss slut tiden. klockan 15 kommer ja på denna annons.....skit=(
tiden hade gått ut. men men. kommer fler ggr tänkte ja.
men mot min förvånning dycker de upp ett erbjudande på jotex på 50% på 1 vara i brevlådan. ja va inte sen med o lägga en beställning. så inom ett par dagar har ja denna hos mig=)

kommer bli super bra i mitt vardagsrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0