shopping =)



i torsdags va mamma, ja o barnen i norrköping. shoppade massor till mig själv för en gång skull.
3 jeansleggings, kjol, 2 linnen, tshirt, 2 lång tröjor, scarf, halsband, vanliga leggings, skor m.m fick följa med hem.
så lite nytt i garderoben vart de. hittade även lite julklappar ( ja vet att de är liiite tidigt, men gillar o ha mycket klart o inte stressa i sista minuten. sen när ja ändå sprang på detta så kunde de lika gärna få följa med hem)

sen väntar ja packet från cellbes med tunnikor, leggings, skor, glasögon och ett packet från bonprix med trosor, skor till mig, jeans tshirt o tjockare tröja till janne. hoppas verkligen paketen komme i veckan. så man hinner prova o skicka tillbaka i så fall innan de ska användas;)
väntar även packet från nordicfeel. parfym till janne o mig =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt med massa nytt i garderoben till mamman :) Å nu vill jag me inhandla julklappar, haha. Mycket smart att ha det gjort såhär i tid...



Tack för lösen, tog bort det, tror inte nån annan hann se, jag har inte så många läsare, har ju också låst blogg och det är inte så många som fått lösen till den.

2011-08-29 @ 16:00:34
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0