sjukdag



dagen började jättebra. tände 4:dje ljuset o duka till frukost. när vi ätit frukost fick ja otroligt ont i magen. fick springa på toaletten flera ggr. bädda ner mig i soffan för o se om de släppte. om de va något ja åt i går som va boven. men de gav inte me sig så ringde jobbet  o tala om hur läget va. tog 2 magtabletter för min ibs o satte mig i köket o fixade lite på datorn. men bädda ner mig i soffan igen. o där har ja leggat mer eller mindre hela dagen. va uppe på benen under den tiden barnen åt. värmt vetekudden x antal ggr för o se om de blir bättre o värme fungerade. så la mig i ett varmt bad i 30 min. när ja kom ur badrummet sov resterande familjen på soffan så ja bädda ner mig i sängen där ja snart fick sällskap av teo. sen när thea vaknade bädda ja ner mig o soffan. så inte många knop har kommit från min sida idag. magen börjar bli bättre nu men den är fortfarande i uppror. magsmärtorna o huggen är borta i alla fall vilket är super skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0