NOKA

har nu använt noka i lite mer än 1 vecka. första dagrna va jättejobbiga.
kände mig hungrig hela tiden o yr, huvudvärk,slö, trött, orkeslös. orkade inte göra något knappt. fick ett bloftrycksfall en morgon när ja skulle lyfta upp thea ur sängen.

kände att ja bara va tvungen o tillsätta lite mat till kroppen oxå. så nu ser de ut så här.

frukost: NOKA
lunch: NOKA
Middag: SALLAD
sen kan ja ta en morott eller en riskaka emellan måltiderna.
på helgerna kommer de bli frukost när janne o teo äter men då kommer de bli saker som frukt, grönt, ägg, tonfisk m.m. inget bröd

på vågen har de inte hänt något. men mitt på magen har de försvunnit 1 cm o under brösten har de försvunnit 4 cm.
sen försöker ja ta promenader med barnen i vagnen. sen kom mitt zumba i veckan så de ska ja försöka lära mig så man kan köra med de ett par ggr i veckan.
sen tycker både teo o thea om när musiken är på i köket o oftast brukar ja ha thea i famnen o göra lite rörelser med kroppen samtidigt. gjorde de i morse o satan va ont i benen ja fick;)

Kommentarer
Postat av: maria

hoppas allt e bra med er...

ett litet råd e att om du tar en riskaka mellan måltiderna e som att äta bröd eller en godisbit de e väldigt mycket kolhydrater i dom så ta lite turkisk yoghurt å bär i stället :)

hoppas att de kommer att visa resultat snart för då blir man ännu mer motiverad..

kram maria

2011-02-04 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0