Dag 2

provade o shakade blåbär i morse. va riktigt god.
allt pulver ligger i en påse men hällde blåbär, jordgubb och vanilj i olika plastbunkar så man kan variera lite om dagarna. så man inte bara kör med en smak tills den är slut o sen börjar på nästa.

mycket vatten går de åt. vilket resulterar i MÅNGA toalettbesök.
imorse när ja vaknade va ja inte så där jätte hungrig. fast brukar inte va de i vanliga fall heller för den delen.
just nu har de gått 2 tim sedan ja tog en shake o känner mig inte ett dugg hungrig. så får se hur de går med hunger känslan idag. första dagen brukar alltid va värst.

till lunch vart de vanilj. kände inte mycket hungerkänsla mellan 1:a och 2:a shaken idag.

när janne kom hem lagade ja mat åt killarna. tog 1 stekt ägg o lite gurka när dem åt. funderar på om ja ska shaka på dagarna o ta lite sallad eller något lättare på kvällen tillsammans med killarna. dels för att mitt humör inte ska sjunka till botten. så dem slipper ha en arg o irriterad mamma o fru här hemma. sen måste ja nog få i mig lite mer än bara shaken då ja har huvudvärk på kvällarna.

Dagens träning: 135 sittupps och 20 min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0