NOKA




Har hört mycket positivt om just NOKA. och jag måste ju alltid prova allt nytt. folk säger att man går ner massor i vikt av just NOKA. så nu måste ja ju prova. har alltid haft lätt för o gå ner i vikt bara ja rör på mig med lite promenader o inte äter godis så ofta.
dem senate veckorna har ja ätit extremt mycket godis. så mycket godis vi ätit nu åt ja inte änns under graviditeten. måste bara ha lite hjälp på traven just nu o komma igång o få motivationen för o vilja.
provar mest för o se va de är för något o om de är så bra som folk verkligen säger.

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till tre små busfrön

samma här, äter mer godis o skit nu än när jag va gravid..har konstigt nog mer sötsug nu, men anar det har med amningen att göra.. :/..ammar du? vill gärna prova nått sånt med, men sålänge jag ammar får ja inte göra det...hoppas NOKA funkar för dig! =)

2011-01-26 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0