dagens planer

sitter just nu i bilen. janne ska till willys o köpa snus, till biltema där teo ska köpa sig en traktor, till jysk där de ska handlas tyg/draperi så vi kan få en fungerande garderob i sovrummet. hade en dörr vi skulle använda men först upptäckte janne att dem byggt hållet för stort så dörren inte passade. men de kunde han fixa till. sen kappade han dörren o upptäckte sen att han kappa 14cm för mycket. så de får bli draperi. sen hittade ja hissgardiner till köket som ska kollas på.
sen står en one piece på listan till mamman i huset. kollade på en igår på gina men den va för står:(
så blir en sväng in på gina o se om den finns i M.

Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva och Meya!

Ska jag vara helt ärlig, jag är inte heller så förtjust i att amma. Känner mig fast, instängd men det är ju så smidigt. Jag hoppas jag kan variera lite, har ny bytt ut kvällsmålet, men så fort jag kan ge gröt kommer jag ge det istället :)

Ska väga henne nästa veckor så får se då om hon får i sig tillräckligt.

2011-07-21 @ 22:30:42
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0