mamma och pappa




dessa söta nallar fick vi när teo va liten av min syster.
teo har inte varit speciellt intresserad av dem tills nyss då ja plockade fram dem till thea.
en dag tog han bara fram dem ur hennes låda o visade mig den i bruna byxor o sa PAPPA.
sen visade han mig den i blå byxor o sa MAMMA.
så nu är de mamma o pappa =)
gick nyss in i hans rum för o fråga vilken som va mamma o vilken som va pappa.
då tog han båda o sa tack.
mamma där
pappa där
puss puss puss o så skratta han
min tok<3

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Minns att du kommenterade till mig att du vill eha planerat snitt!? Försökte hitta din förlossningsberättelse med nr två men kunde inte hitta den? Hur gick det andra gången? Har helt missat det =) Jag födde ju med akut snitt så därför jag undrar hur det går andra gången ... =) Kram

2011-03-13 @ 19:02:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0