natten

försöker hålla barnen vakna så gått de går framåt 7-halv 8. thea fick mat o pyjamas vid 6 o sen fick hon sitta på min höft undertiden ja fixade inför natten o morgondagen.
18:45 somnade hon men vaknade efter 5 min från de ja la ner henne i sin säng.
janne tog henne tills ja la mig i sängen. sen skulle hon INTE sova. fick lite mer mat o sen var tde ramaskri.
inget passade. till slut la ja henne ner i sängen o hon somnade på 2 röda.....en bestämd liten brud.
teo somnade rätt fort han oxå. halv 7 sov han.
kollade på BB o kikade runt på nätet samtidigt. kröp ner i sängen vid halv 11. då kom teo upp. janne va tillbaka till teos säng med honom o han somnade. sen kom han tillbaka o tyckte ja skulle ligga hos honom. halv 12 fick ja inte ligga kvar. då sparka han ut mig ur sängen...hehhe
så vid halv1 höll ja på o ge upp. då kom han till janne o skulle ha välling. så från halv 11 till halv2 höll han på o sprang fram  o tillbaka hela tiden.
2 nappinstoppningar på lillbruttan o halv 5 tyckte hon de va morgon. fick mat o skulle INTE sova mer. halv 6 kom teo o hade kissat igenom blöjan så de va bara o va glad o ge sig ur sängen.
bada honom, på med blöja o kläder, bädda rent i hans säng o så fick ja ju tvätta hans sängkläder oxå.
macka ville han ha oxå. sen en liten brud som INTE skulle ligga ner i sängen o en pappa som ville sova o va irriterad till 1000 på sin dotter för att hon inte sov. så morgonen började jättebra *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0