stress stress o åter stress

just nu känner ja mig precis sönder stressad. tanken va att vi skulle gå en promenad o förbi granliden där ja ska jobba i sommar =)
o se om de fanns något sätt o lösa mitt skit schema på.
när vi skulle gå skulle den ena bajsa o den andra spydde. lagom när ja precis hade bytt spy kläder på thea. men så är de , bara o gilla läget =)
blåste halvstorm ute så tog oss knappt fram emellanåt.

när vi kom in började ja fixa lunch, thea orkade inte vänta så hon fick en flaska. skulle prova o ge henne makaroner. teo han somnade under tiden ja värmde maten. hade kvar makaroner i kylskåpet o skulle bara värma i micron. så han måste vart trött.

så nu har ja precis stressat i mig lite lunch.  tänkte ja skulle sitta ner minst 5 min till o andas lite.
planerna idag va köttbullar. teo o ja skulle fixa de tillsammans. men som de kkänns o ser ut just nu blir de liiite tajt med tid. ska va i kyrkan halv 6. avslutning på baby sång o öppna förskolan. måste hinna fixa mat  o så innan.

sen har ja en lång lista i köket på grejer som ska göras. så ja har lite o göra i veckan.
på onsdag em blir de bbg. föräldraträff på bvc.
på fredag blir de mvc o handling. en tårta ska fixas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0