Jouren IGEN

Jaa, jouren fick sig ett besök igen igår kväll. Tyckte inte andningen o smärtan i bröstet hade blivit något bättre. Febern hade ökat o frossan hade kommit. först ville hon inte ge mig en tid utan tyckte ja kunde vänta till idag måndag i ringa Vc istället. Efter mycket tjat fick ja en tid.
Så barnen lämnades hos mamma i vi begav oss till Motala. Infektion i kroppen o en ordentlig muskelinflammation i ryggen som orsakar smärtan i bröstet. Så ordenerad vila o panodil 3 ggr/dag
Men satan va ont de gör. Kommer knappt ner i sängen. O inte tala om hur de kändes i morse. Fick ta en VARM dusch i morse för o kunna räta på ryggen.
Så nu väntar ja på att klockan ska bli 8 så ja kan ringa Vc o se om ja kan få något starkare för de här går inte :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackare =( Det låter jobbigt...lyssna på kroppen och ta det lugnt, låt karln din sköta barn o hem så du får vila. Krya på dig!



Sv; Jomenvisst har jag nog allt lite kläder i stlk 80, jag kan kika efter om du är intresserad? Har inte kommit så långt än att jag börjat rensa på den storleken ;) Minnéa har haft den storleken tills nu, men hon har just gått över mestadels till stlk 86 nu.

2011-11-28 @ 08:43:26
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0