Godmorgon

Godmorgon på er där ute. Fast för oss va de morgon liiiite väl tidigt. Gick o la mig eller ska väl skriva att ja va på väg till sängen kl. 23 lite innan till och med :)
Väl i sängen kunde ja inte sova. Va för tomt söka vred o vände på mig. Blogga lite o Thea bestämde sig för i vakna. Så hon ca vaken 1tim o 30 min. När hon väl somnade vid 1:30 så kunde en annan föröka somna. De va bara de att Teo vaknade pigg o glad kl. 3 så de va bara o gå upp o få honom o somna om. När han somna igen la ja mig på soffan så dem skulle sova. Hann inte mer än lägga mig på soffan så kom Teo i skulle ligga där. Så de va bara o resa på sig o bädda ner honom i soffan. Sen vakna lilla bebisen. Så i te mycket sömn. Men just nu ligger vi i soffan o kollar på TLC. Ska strax bli cake boss :)

Min lilla morgonpigga bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0