Nu är de verkligen länge sen

Jaa, nu är de verkligen länge sen ja rev ner lite bokstäver i bloggen. Ni får Ursäkta om de blir lite fel med stavningen i mellanåt. Ligger nämligen i sängen o bloggar på mobilen :)

Just nu värker huvudet och kroppen. Lite tandvärk på de oxå. Sen är de snorkallt i sovrummet med sina snåla 16 grader. Men ja myser ner mig under mitt o Jannes täcke så blir de nog varmt snart. Finns ingen man i sängen som kan värma sin stackars frusna fru då han inte finns på hemmaplan denna helg. Janne är till Strängnäs i hjälper sin bror som köpt hus där. Så ja får spendera min tid ensam i sovrummet. Men ja har ju mina underbara barn som fördriver min tid på dagarna <3



Jaaaa, ni ser ju bilden. Så här såg termometern ut i morse vid 7:30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0