fyyy faaaaan

har väntat såååå länge på svar från proverna sen ja låg på kava. idag kom dem.
 
Dagen började med att teo vaknade vid strax efter 5 och ville at ja skulle följa med på toaletten. sen skulle tv på. la mig i soffan och vid 6:15 när jannes klocka ringer knallar ja in i sovrummet och myser ner mig bredvid thea vilket resulterar i att jag vaknar vid 7 och janne har stängt av sin klocka. janne hoppar i sina kläder, tar sin matlåda och åker till jobbet. där står ja med 2 barn som ska göras klara + att ja ska fixa mig. Teo kommer och vill ha frukost så det var bara att fixa de oxå mitt i allt.
 
 
när vi väl kommer iväg en ca 15 min senare än vanligt och halvt stressade och de är rent ut sagt jävligt kallt ute =(
bilen stannar för mig i korsningen vid dagis och vill inte starta igen. men till dagis kom vi och ja begav mig till skolan.
 
i skoaln rullade dagen på och ja väntade att kl. skulle bli 11 då det var dax att få svar från alla prover.
klockan tickade på och den vart 11.06 och ja missade samtalet =(
11.12 ringde hon igen och gjorde dagen till det sämre........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0