Magen

har precis stoppat i mig tabletter för magen och känner  hur tarmarna vrider på sig. hoppas de stannar där. har börjat lära mig efter 5 år hur magen fungerar. ja brukar ha många magkramper på kort tid och sen brukar de va ra uppehåll ett tag för att sedan dra igång med flera stycken på rad. nu är de ett tag sen ja va inne för magen med dem värsta smärtorna. har haft små och korta hemma som gjort att tabletter har blivit tagna men nu går man bara och väntar på det stora anfallet. dem små har ju varit och detta gör mig knäpp. hur kan man bara gå och vänta ut ett anfall?
i morgon har ja telefontid med min läkare på mag och tarm kliniken på lasarettet. då ska ja få svaren vad det är med min mage. hoppas jag i alla fall. ska kanske inte hopaps på för mycket, men vet ju att svaren har kommit och sen har ja fått vart på vc och lämnat flera olika prover för att se i vilken grad sjukdomen är i.
 
så nu hoppas ja verkligen på att dem hittat något som dem kan behandla på bästa sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0