mina hjärtan <3

ibland kan dem faktiskt va sams ;)

oj, oj ,oj vilken trots denna underbara unge fått. här har han vart i sin garderob SJÄLV och klätt på sig SJÄLV. han kan SJÄLV =)


undra vart denna unge lär sig allt ifrån?
hitta henne sittandes i badrummet tuggandes på mina ob.

en dag kom hon o tog mig i handen och bad mig öppna dörren till badrummet. hon skulle ``ba´´ dockan ;)

thea hejar fram cyklisterna som cyklar runt vättern. sitter på vadstena camping och hejar =)


teo och jag tog en cykeltur för ett tag sedan, han hitta de en STOR vattenpöl som vart poppis direkt.

spelar tv spel tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej! Tänkte fråga vart du köpt tröjan med traktorn? har en son på snart 20 månader som älskar allt med traktorer och hade blivit jätteglad. Annelie

Svar: tröjan med traktorn på är köpt på jula....riktigt populär här hemma. finns i vuxen storlek oxå så teos pappa har en likadan
Anna

2012-07-05 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0