våra dagar

i går grilla. invigde nya grillen. sen packa vi in oss i bilen och lämna Thea till mormor/mamma och drog vidare till skänninge. kollade på fina bilar, blev blöta och frusna. Tyvärr kom regnet när vi kom ditt och de vart lite småkallt. Teo fick äran att åka ett varv i raggarbilen, så hade en överlycklig kille sen ;)

Annars har Thea och jag spenderat våran tid hemma. vattenkoppor och genomförkyld. men i morgon är de dax för dagis igen. då blir de lååååånga dagar igen =(

En studsmatta har vi införskaffat. ÄNTLIGEN =)
undra vem som har roligast, ja eller barnen....hehe 3,96 i storlek så de finns lite och hoppa på.

Annars har ja fått reda på mina betyg i skolan och det va väl inte riktigt som ja trodde. fick reda på i början av veckan att min praktik va godkänd men nu har hon ändrat sig så nu är ja inte godkänd längre och får i och med det ig i kursen vilket gör att jag inte är berättigad studielån nästa termin och utan studielån kan jag inte fortsätta läsa och få min uska titel =(
så just nu snurar huvudet av tankar. svårt och somna igår kväll pga alla tankar. sen har Thea snurat HELA natten så sömn har man inte fått mycket av. Sen vakna Teo redan 5:30 så då är de bara att gå upp, som dem andra mornarna =(
ingen sov morgon här inte


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte göra om praktiken och fixa till det?

2012-06-06 @ 12:32:53
URL: http://liveforlove.bloggplatsen.se/
Postat av: Johanna

Men vad knäppt :( Hoppas det ordnar sig!

2012-06-06 @ 21:40:31
URL: http://liveforlove.bloggplatsen.se/
Postat av: sara

kämpa på nu du klarar det:)

2012-06-07 @ 06:34:04
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0