dax att återkomma

jaaa, nu är det dags att ta tag i bloggandet igen. Det är rätt lugnt på skolfronten och man börjar se slutet. 23 Maj är det stora datumet som jag kan titulera mig som undersköterska på papper.......=)
Annars har det väl hänt lite sen sist. Jag har jobbat massor och sett till så familjen går runt och att allt i skolan blir klart. Barnen och Janne har varit sjuka. 3 veckors sjukstuga har vi haft här. Teo har varit på 4 års kontroll på bvc där det gick rätt så bra. vi ska tillbaka igen och kolla hörsel och synen då han inte hörde och såg lite illa. Båda barnen har varit hos astmaläkaren och kollat. Thea har varit på vc med sin mage så nu ska vi utesluta laktos och se om det kan vara det.  Jag har varit på akuten med magen IGEN där dem återigen misstänker gallsten så det ska det väl bli utredning på. Medicinen som jag fått mot magen var tydligen fel medicin. så i April ska jag på läkarbesök på mag och tarm så får vi se vad dem hittar på. Annars är jag just nu ute på praktik genom skolan. är på avd 14 på lasarettet och hoppas att det ska vara bra och att jag kommer trivas. har bara hunnit med 1 dag än då Thea vart sjuk och idag hade vi föreläsning i skolan. så i morgon ska jag åter vara på avd. 14 så det blir att bädda ner sig i sängen nu så man orkar upp kl. 5 i morgon när klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0