Måndag

jaa, vad ska man säga om denna dag då?
 
 
praktik mellan 6:45-15:45 så det innebär att jag lämnar tjällmo 5:45 men en mamma som MÅSTE ha koll på allt så lämnade jag inte tjällmo förens 5:59 men va i Motala på lasarettet vid 6:25 så de va ingen panik =)
 
janne fick ge sig i väg till Lund igen i morse och då måste ja ha koll på att han får med sig allt som ska med till dagis och att han lämnar den informationen han ska men som oftast blir glömd i bilen sen ....hehhe
 
på praktiken fick jag äran att följa med min handledare på KAD utbildning vilket var mycket intressant och roligt. har ju jobbat/läst om KAD i skolan men det var lite nytt och sen fick vi sätta KAD och de gjorde jag super bra. fick även prova att använda bladder så det var en annan upplevelse för dagen.
 
I morgon kör jag kvällen. 14-21:45 och dagis stänger 18 så då har vi en underbar mormor som ALLTID ställer upp så hon fixa och trixa lite med sitt jobb schema så hon kunde ställa upp och ta barnen. så är det när man inte har någon annan som vill ställa upp. då får mormor jobba extra.
 
 
nu ska ja bädda ner mig i sängen och bara kolla tv och njuta av tystnaden. tanken var att börja titta på hemtentan men är så grymt j***a trött så sömnar väl bara av att öppna böckerna. För övrigt verkar det bara vara skit på tv så jag får väl sova istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0