Uppdatering från akuten

På akuten fick vi inte speciellt mycket hjälp. Onödig tid att spendera där då dem inte kunde hjälpa mig. 2 stycken va dem som klämde och kände. Den ena trodde ja skulle klämma sig ut genom ryggen. Hon va hårdhänt och tyckte ja skulle besöka gyn istället. Magen var mjuk och dem kunde inte känna något konstigt. Alla prover var bra på Vc så inga nya prover fick ja lämna. Förutom urinprovet som ja fick göra om då mensen var mindre än sist men de verka inte va något konstigt där heller. Så de va bara att åka hem med fortsatta smärtor. Ibs skyllde dem på som vanligt vilket jag inte tror på då dem vanliga smärtorna ja brukar ha går över efter ett tag och dessa har nu suttit i 4 jävla veckor.

Vad skulle jag göra utan Janne som far med mig runt överallt?
Men mest skulle jag nog inte klara mig utan min mamma/barnens mormor som tar ledigt eller kommer hem från jobbet för att hjälpa till med barnen. Är er alla jätte tacksamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0