Vad händer med mig??

Har nu haft ont i magen i 6 år och läkarna säger hela tiden att det är ibs-irriterad tarm. Efter ett ultraljud i juni för att se efter om ja hade gall- eller njursten hittade man en avvikelse på levern på 1 cm. Igår var vi åter på sjukhuset för att göra nytt ultraljud. En tumör finns det som sitter på levern i överkant som läkarna idag säger inte är farlig men man vet inte om den är elak eller god. Imorgon ska vi åter till Vc då läkaren skulle se hur vi skulle gå vidare. Han ville även sjukskriva mig längre. Går med illamående, magont nästa hela tiden. Är oerhört öm på buken. Janne kan inte ens hålla sin arm på magen om kvällarna för jag är så öm. Får ont i magen och blir super illamående så fort jag äter. Febern går upp och ner hela tiden oxå. Dammsuga och skura huset tidigare ikväll och nu sitter ja i soffan med extrema buksmärtor :(
Till råga på allt ska jag börja mitt nya jobb på fredag så just nu vet jag inte hur jag ska göra. Vill ju jobba men samtidigt vill jag må bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna Järvenpää

Usch lider med dig hoppas det går att fixa till så du slipper det där :(

2013-07-11 @ 00:03:09
URL: http://cumgranosalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0