inför mitt kommande uppdrag som usk

handlat lite idag till mitt kommande uppdrag som uska. börjar jobba som uska den 24/5 kommer ju inte vara någon skillnad att jobba som uska mot som jag gjort nu som vårdbiträde. men de ska bli kul, vet jag vad jag ska göra dem kommande 9 månaderna ;)

annars rullar jobben in som tim anställd just nu. så dem kommande 3 veckorna kommer fyllas av jobb och skola.
 
Detta har jag handlat på mig idag som min man betalat bara för att jag är så bra ;)
 
skor
korthållare
pennhållare
nyckelband
Allt i rosa så klart ;)

bara en namnskylt som ska köpas men väntar ett par dagar med att beställa den. måste klura på hur jag vill ha den. färg, figur och texten. Lite fler stödstrumpor ska jag beställa oxå. har ett par från vårdväskan och dem va jättesköna och bra så måste ha ett par stycken till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0