Rubrik?

Sitter på altan i min ensamhet och lyssnar på blåsten som far igenom träden och regnet som droppar till och från pa altan taket. Thea somnade i mitt knä för dryga timmen sen så henne är de dax och få att vakna. Lika så Teo. Somnade precis i våran säng. Uppe och ute redan vid 8 i morse och har inte varit still ens när vi åt frukost så jag förstår att dem är trötta. Men i morgon är det dax för dagis en sväng då jag ska på utbildning genom jobbet.
 
Annars händer det inte så mycket. Vaknade i fredags och hade ont i halsen men de vart inget mer. I Lördags va de lite ont i halsen oxå men ju mer dagen gick ju ondare gjorde det så när jag vaknade i går hade rösten försvunnit. Blir ju så jobbigt när man ska anstränga sig och prata när rösten knappt finns.
 
Börjat mitt vikariat oxå. Fanns lite lediga tjänster både i Borensberg och i Tjällmo som jag sökt. Även fast jag har mitt vikariat så måste jag även söka känner jag. Har 2 barn som jag måste försörja så vill aha ett bra jobb. Även fast jag trivs jättebra där jag är nu så vill jag vidare mot hemtjänsten eller en nattjänst.
Kolla igenom ellos och jotex en snabbis och sen förbereda middagen till kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0