Torsdag morgon

somnade med barnen när dem skulle sova igår kväll. va föööör trött för att ta mig ur sängen sen och fixa med allt som var kvar. så vaknade vid 3 i morse och va utvilad. min namnbricka är beställd + usk brochen med korset i. sen vart det namnlappar till barnen på alla dagiskläder. har märkt med märkpenna förut men ska se om detta fungerar bättre.
 
lite kläder från hm råkade slinka hem oxå ;)
teo är verkligen i behov av sommarkläder men fanns inte mycket kvar i hans storlek + att det inte var mycket som föll mig i smaken. väntar ett tasg och ser. maxi brukar ha ta 3 betala för 2 långre fram på shorts och linnen och dem är bra. hade vi föra året på teo men de va visst 98/104 i dem shortsen. till lilltjejen hitta ja inte mycket heller. Hon är INTE någon klänning/kjol människa och kläder med vit i går bara inte ihop med mina barn.
 
Ligger på soffan i vardagsrummet och blickar ut över baksidan och tänker på livet. för 1,5 år sedan började jag min utbildning. innan jag tog det steget visste ja inte va livet väntade med. då fanns det inte med i planeringen att jag skulle ha ett jobb som väntade på mig. nu väntar jag bara på att tiden ska slå 24/5 så ja kan presentera mig som USKA :)
hade nog haft det svårt att klara utbildningen utan min familjs hjälp. Mamma har funnits där dag som natt och hjälpt mig med barnenför att jag ska kunna fixa skolan. de har varit mycket slit och många tårar. Men nu återstår det att se om jag kommer att fortsätta studera till hösten. har sökt en utbildning så vi väntar och ser =)
de va verkligen ett yrke som ja inte alls hade med i planeringen för ett par år sedan. nu ÄLSKAR ja mitt yrke.
 
 
nee, klockan är 5.30, klockan ringer 6 kanske skulle blunda 20 min. ögonen är sååååå trötta just nu. en heldag i skolan väntar idag. sen bär de iväg till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0