Höst?

hösten närmar sig fortare än vad man trodde. känns det som i alla fall. I morse var det bara 12 + grader enligt mättaren vid 7.30
Vid 20 tiden på kvällen är de mörkt och det regnar mer och mer. Känns ´´höstigt´´ i luften. Nu länktar jag efter hösten med tända ljus, krypa upp i soffan med en filt och en kopp te, massa goda gryter. Dock inte höstvädret som kan vara med blåst och regn. På ett sett är det sånt väder det ska vara när man sitter upp krypen i soffan. Fast jobbar man med det jag gör är det inget roligt att vara ute på jobb med regnet. Fast det finns ju samtidigt inget dåligt väder utan bara dåliga kläder ;)
Funderar på att köpa mig en regnkappa som jag kan ha när ja jobbar ute.
 
med hösten längtar man också efter tjocka tröjor att få sätta på sig. Och det är verkligen något jag måste införskaffa mig. Även byxor står på önskelistan. Tog fram ett par nya rosa jeans häromdagen från garderoben men dem kunde ja simma i :(
tråkigt att jag inga kläder har i min garderob som passar men samtidigt inser man ju att det händer lite :)

Lite av det som denna mamman önskar sig. Dags att plocka hem min skinjacka också. kommer bli snyggt med jeans och en tröja i höst. Om jag nu kan ha den fortfarande. Annars får vi köpa en ny *snyft* va synd ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0