mammatankar <3

Idag var det dags att lämna barnen på förskolan efter semestern. Min lilla bebis började nu på ``stora sidan´´ vilket innebär att vi inte har några bebisar längre. om 2 månader fyller hon 4 år. Helt sjukt att det redan är 4 år sedan hon kom.
Och min andra bebis.......han som blir 6 år 6 månader. Tyckte de va igår man låg på operationsbordet och dem förlöste honom. Känslan idag att lämna honom va konstig. Tänk att så här dags nästa år lämnar vi honom i skolan istället. Tanken som slog mig att så här dags nästa år har vi ett skolbarn......tanken när ja lämna förskolan i morse var blandad.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Konstigt har snabbt det går! Kan inte förstå att jag ska skola in min lilla minsting nu på måndag - känns som det var nyss hon låg i magen ;)

2014-08-05 @ 12:09:22
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0