V.15

Är inne på v.15 med lchf. Märker på kläderna framförallt att det händer något. Har knappt inget i garderoben som jag kan ha ;)
Vågen har gått sönder och ja kan inte väga mig :(
Men vägde mig nyss på wii spelet och enligt den va de +-0. Väntar på att mensen ska komma också så då brukar de skifta mellan 2-4 kg uppåt. Men de blir en ny våg på fredag så ja kan ha koll på min vikt. Vikten är inte så viktig egentligen men den där j****a magen som hänger vill ja mer än gärna bli av med. Enligt läkaren måste ja ner till en viss vikt för att bli beviljad och ditt kan ja nog ha nått nästa sommar. Men samtidigt känner jag att ja inte är klar med bebistiden. Hur blir det om man opererar sig och sen blir gravid? joo man kan ha sönder de man opererat så operationen är ogjord och kan få göra om det. Men samtidigt kanske det inte blir fler barn. det vet man aldrig. Så då känner ja lite att ska ja vänta och se om det blir en bebis nr 3 eller ska ja operera mig. Det cirkulerar i mitt huvud hela dagarna.
Någon som läser eller vet någon som gjort en bukoperation och sen fått barn? Hur har deras/eran mage blivit efter förlossningen?
 
 
 
Detta vart dagens frukost.

Tanken var att ja skulle ut på morgonpromenad i morse. Men när klockan ringde 5:15 spöregna det ute. Sängen vart mer lockande än mina träningskläder ute på altan =)
När barnen va lämnade på dagis och skola vart de 30 min på wii spelet med lite jogging. Så ja är ändå nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0