v.12 lchf

kliver ur vecka 12 med -1,4 kg på vågen ;)
snart är ja nere på inskrivningsvikten med Teo. Om ja ändå visst va ja vägde bakom kommatecknet. kanske att man kan ringa bm mottagningen om vad det står i min journal. De kanske inte är så viktigt tycker nisom sitter bakom skärmen och läser men för mig är det viktigt. Jag har ett mål med min viktminskning och SNART är jag i hamn =)
 
V12 med lchf spenderades på öland mestadels. 1 glass slank ner under vistelsen på ön men mår inte dåligt för de. leva måste man även fast man `´bantar´´ och de verkar ju ha gett resultat då vågen visar -.
 
Vet inte om och hur jag ska fortsätta uppdatera om min viktnedgång. Känns som man bara mal på om samma sak hela tiden. Se hur ja ska fortsätta, uppdatera veckovis eller månadsvis. eller när jag bara känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0