Välkommen 1 December

Helt otroligt att vi redan är inne i December månad. Snart dags för nytt år också. Blir ett spännande år. Mycket som ska hända :)
Teo var uppe redan vid 4 i morse och kollade på sin chokladkalender. Väckte sin lilla mamma och undra om han fick öppna den. *gullungen* ;)

Annars är det lugnt här idag. Thea och jag ligger/sitter i sängen och kollar på Barnkanalen. Hon vägrade gå till dagis i morse. Vad fasen ska jag göra??? 
Hon som alltid har trivts där och velat gå ditt på sina lediga dagar och även på helger. Nu dem senaste gångerna har det vara tvär nej. Har blivit jätteledsen där och bara vill hem.
Teo, han trivs som fisken i vattnet. Han är helt inställd på att få börja i första klass med kompisarna efter sommaren. Så mamman med dåligt samvete är framme:/
Ska man låta honom gå 1 år till i förskoleklass och komma med sina jämnåriga kamrater eller ska man låta honom följa med sina klasskamrater som han vill.......

Mamman i familjen är på väg ner i "träsket" igen. Vill bara att de ska bli vår så allt detta är över och jag förhoppningsvis ska få njuta av min familj. Livet är inte roligt just nu och ångesten kommer sakta krypandes. 
Vill aldrig mer bli gravid efter detta som jag känner just nu. För fy fasen va jobbigt det är. Känner mig fett och ful, inga kläder passar längre och allt känns bara så tajt och instängt. Aldrig mått så här dåligt dem andra 2 gångerna. 

Thea sitter i sängen och pärlar för tillfället. Dags att få ordning i sovrummet och även på oss. Vc väntar i eftermiddag:/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0