5 årsdagen närmar sig :)

Ja, snart är de dax för kalas igen. Teo ska fylla 5år. Han önskar sig en brun, svart, röd, grön,blå tårta. + att de ska va Jake och piraterna på tårtan och crossar. Bara för mamma att fixa detta  ;)
Allt till tårtan är beställt och väntas på. Likaså muffinsformar och lite grejer till mamman i huset. Sen ska de bakas tårta, kakor, muffins och jag ska försöka mig på cakepops oxå. ser hur de går/blir.
Skönt att ha allt planerat och klart itid. Hatar att vara ute i sista minuten. Bara presenten kvar att fixa. Han önskar sig en skateboard och vill mer än gärna följa med och köpa den själv så de får väl bli så.
Sen vill han ha sängkläder med jake och piraterna så de får ja väl oxå fixa. Tyvärr jobbar jag den 25/2 men är ledig helgen innan så då får de bli kalas för prinsen.
 
denna bilden vill han ha på tårtan. så det blir en vanlig oblatbild bara. Kanske inte riktigt vad mamma vill ha men de är ju Teo som fyller så då får han bestämma hur tårtan ska se ut :)
 
Han önskar sig även detta skepp men är ju slut överallt jag tittar. ingen som ska till ullared och kan köpa med det till mig? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0