Dag 4

Ledig dag idag. Se hur de ska gå. På jobbet har man massor frestelser men de har gått bra. Här hemma har man ju mat överallt. 
Började dagen med en shake. Sen vart de en morgonpromenad. 3,7 km. Lite snabbare än igår. Dock skulle ja tagit shaken när ja kom hem. Kände mig tung i magen och som ett brev på posten gick ja håll sista biten. 
30 situps och 30 sekunder plankan och lite rumpträning.
Första frestelsen hemma är gjord oxå. Lagat lunch till resterande familjen som står i ugnen.


Annars känner ja mig mätt just nu. Ska äta vid 12 igen. Sen blir de ett "pass" på Bill och bull. Motionera morsan i familjen och barnen får röja av sig energi :)
När kl var 13:30 va ja sååå jäkla hungrig. Tror mycket de berodde på vart vi va oxå. På Bill och bull lukta de mat.
På väg hem hämta ja mitt paket med allevo som ja beställt. Ska bli spännande att se va de smakar om dessa.


Beställde 2 olika soppor dom man kan varva med. Provar en nu vid 16 och den på bilden va riktigt god. I morgon ska ja prova potatis och purjolök. Se va de smakar. Gjorde som de stod på kartongen. Värmde 2 dl vatten och sen blanda. Men vart massor klumpar som va svårt att få ut. Så i morgon blir de att blanda med kallt vatten i shaken och sen värma. 
Provade jordgubbs shaken nu ikväll. Varför har ja aldrig provat allevo förut? Den va helt klart godkänd. Till frukost blir de att prova hallon/banan.
Blev 60 situps, 30 x 2 plankan och lite rumpövning (40st).
Blir mycket just nu om min viktresa men de är dels för min egen skull. Kunna gå tillbaka och läsa och sen för att bli mer pepp och vilja fortsätta/klara detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0