lyxfrukost

 
Idag tog vi lyxfrukost. Vakna till och kollade på klockan. 7.40
Janne börjar 7 så de va bara för honom att hoppa i kläderna och iväg. tog väl ca 3 min så va han iväg. Planen var att krypa ner under täcket ett tag till då båda dem små fortfarande sov men när ja kom från toaletten möte jad dem båda i hallen ;)
Så barnkanalen fick bli vårat morgonmys ett tag. Fick för mig att prova ett recept på lchf pannkakor som barnen oxå gillade. 2 var åt dem.
Till kvällen hade jag funderat på tacomys så googlade runt lite och hittade ett recept på lchf tortillabröd. SUPERENKELT
Så nu ligger dem på bänken redo för allt gott som ska på dem sen ;)
Har även förberett allt som ska vara på. Så när vi ska äta sen är det bara att steka köttfärsen. Sås enligt lchf finns kvar till mig från igår när ja åt tonfisksallad till middag.
Lite lunch vill barnens magar förhoppningsvis ha. Så en köttfärspaj enligt lchf står på bänken nu och svalnar lite.Precis tagit den ur ugnen så den är jättevarm.
 

Senare ikväll eller om jag gör det i morgon har jag inte bestämmt ännu. Ska prova att baka eget hamburgebröd. Se hur de blir. Måste goggla lite och se om jag kan hitta ett lchf recept på de oxå. Imorgon blir de nämligen egengjorda hamburgare med massa gott på ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0