magen säger ifrån :(

Har nu i 2 dagar haft ont i magen men inte riktigt brytt mig om det. Idag tog de priset. Så fruktansvärt ont i magen att ja var tvungen att vika mig dubbel när vi skulle ut i bilen på fm.
 
Så nu har ja läst boken dags att bli smal av katrin från pärm till pärm. Läst den förut men inte ordentligt. Inköpslista skrevs och maxi fick sig ett besök ikväll. Så nu är kylen och frysen mer än fullt =)
kött, fisk, fågel, skaldjur, bacon finns i frysen och i kylen finns de mängder med ägg, grädde, grönsaker. Så nu kliver ja in och äter lchf igen. Va dock tvungen att ställa mig på vågen och se om det blivit någon skillnad efter dryga 9 dagar med pulver. -2 kg och -1,5 cm i midjan. Dock ska ja ha mens på Fredag så är ju något svullen om magen som jag alltid blir så vet ju inte om de ska bort mer på vågen och runt midjan. Rumpa, lår och armar orka ja inte mäta så får ta de om ett par veckor får vi se. Men nästan 1,5 vecka med pulver så har ju inte intagit chips eller godis på flera dagar så detta ska nog gå. Sist jag åt lchf gick jag ner 10kg på 2 månader och jag har aldrig mått bättre än ja gjorde under dem 2 månaderna.
 
Lite vatten och tandborstning. Sen blir de sängen. Upp tidigt i morgon för ett pass på jobbet. Kanske att crosstrainern ska få luftas innan jobbet. se om ja orkar de. jobbar bara 7-12 i morgon och 7-17 på torsdag sen är ja 3 dagar ledig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0