Dagen

Inatt har ja fått sova skapligt i alla fall. Vaknade vid 4 tiden av att Janne och thea kollade tv. Hade vart vakna 1 timma ca och fyy va dåligt ja mådde då. Att jag inte hade vaknat och hört henne. Men samtidigt är de väl bra att Janne vaknar och tar henne oxå. Har ju varit mitt "jobb" för de mesta. 
Nät Janne åkte till jobbet strax efter 4:30 myste vi i sängen en stund och somnade om sen. Den lille sover än och ja är vaken med magsmärtor:(
Vet inte om de kan vara sömntabletterna som gör det. Haft så här nu i 3 dagar när ja vaknar och då har ja tagit tablett på kvällen innan.

Nervös till tusen och värsta ångesten med tryck över bröstet just nu. Ska till Vc på fm. Har ÄNTLIGEN tagit tag i "problemet" Vc ville att ja skulle träffa deras kurator/psykolog men har alltid sagt att de är inget för mig. Ja är inte "sjuk" så ja behöver sånt. Men nu har ja böra tänka om. Kanske kan va skönt att få ur sig allt som trycker inom sig. Ska nog ge de en chans får ja se. De jobbigaste idag blir att berätta allt för läkaren. Har ju stängt inne allt SÅÅÅÅÅ LÄNGE och intalat mig att ja mår bra. Ja är inte sjuk. Men nu har ja väl funderat hur ja är och mår och de är dax att göra något åt de :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0